|
|
Działalność Naszej firmy
INFO:
- Odbyliśmy niezbędne szkolenia z najnowszych systemów telekomunikacyjnych KX-NS1000.
- P.H.U. POORK został wyróżniony
jako lider w szerzeniu nowoczesnych technologii PURE IP i aplikacji
komputerowych.
- Firma P.H.U. POORK otrzymała status Autoryzowanego Silver Partnera
Panasonic POLSKA w segmencie Bussines Solution dla rozwiązań PURE IP
(jest to zmiana statusu autoryzacyjnego firmy z Statusu Dystrybucji
Selektywnej).
Ciekawe wdrożenia:
- Uruchomienie
centrum obsługi klienta (Call Center) w oparciu o aplikacje
Communications Assistant zintegrowane z istniejącym w danej firmie CRM.
Użytkownicy klikając w swojej aplikacji CRM automatycznie są łączeni za
pośrednictwem CA do danego klienta.
- Uruchomienie (jako pierwsi) całkowicie
wirtualnego Call
Center w firmie assistance'owej na Platformie Telekomunikacyjnej NCP
1000.
Call Center korzysta tylko z aplikacji IP Softphone (bez
żadnych
fizycznych telefonów) zainstalowanych na komputerze wraz z
aplikacjami wspomagającymi prace Communication Assistant.
Dodatkowo wykorzystywana jest funkcja nagrywania
rozmów z
poziomu aplikacji do rejestrowania prowadzonych konsultacji.
- Nietypowe połączenie - sieciowanie centrali KX-TD500 z centralą
KX-TDE100.
Wykorzystując połączenie pomiędzy dwiema odległymi
centralami ruch z centrali TD500 kierujemy dom filii gdzie jest
centrala TDE100, tam wykorzystujemy IVR (DISA) i wracamy z połączeniami
do centrali TD500. Był to wymóg klienta a centrala TD500 ma
ograniczone możliwości systemu zapowiedzi słownych.
- Kolejne Call Center w oparciu o IP Softphony połączone z CA
uzupełnione o aplikację Communication Assistant Supervisor, gdzie
Manager ma pełny nadzór nad pracą stanowisk Call Center z
możliwością logowania i wylogowania, kontrolą ilości połączeń
odebranych, nieodebranych, utraconych i przelanych.
- Grający domofon - klient chciał aby dzwoniący
domofonem przy drzwiach, gdy wciśnie przycisk na domofonie słyszał
muzykę, aż do
czasu odebrania
połączenia.
- Bramo-telefon - wykorzystując możliwości centrali i nowoczesnego
domofonu uruchomiliśmy klientowi szerokie możliwości "bramofonu".
Domofon oczywiście dzwoni w wybranym miejscu, lecz po
upływie
kilku sekund rozpoczyna się cała sekwencja dzwonienia w
różnych
miejscach domu, dodatkowo wykorzystując domofonową klawiaturę
numeryczną właściciel może wybrać sekwencję klawiszy która uruchomi
rygiel
a tym samym otworzy mu drzwi, możliwe jest również
zadzwonienie
domofonem w dowolne miejsce domu np. do kuchni oraz wykonania
połączenia telefonicznego na miasto np. na telefon
komórkowy.
Cała funkcjonalność dzwonienia dostępna jest tylko po wykonaniu
procedury autoryzacyjnej - czyli wybraniu odpowiednich kombinacji cyfr.
|
|
|
|
|
|