POORK - Systemy telekomunikacyjne
 
 

Działalność Naszej firmy

Działalność naszej firmy to przedewszystkim zadowolenie klientów z naszych wdrożeń,  czasem nietypowych a nawet zaskakujących.

INFO:
- Odbyliśmy niezbędne szkolenia z najnowszych systemów telekomunikacyjnych KX-NS1000.

- P.H.U. POORK został wyróżniony jako lider w szerzeniu nowoczesnych technologii PURE IP i aplikacji komputerowych.

- Firma P.H.U. POORK otrzymała status Autoryzowanego Silver Partnera Panasonic POLSKA w segmencie Bussines Solution dla rozwiązań PURE IP (jest to zmiana statusu autoryzacyjnego firmy z Statusu Dystrybucji Selektywnej).


Ciekawe wdrożenia:

-     Uruchomienie centrum obsługi klienta (Call Center) w oparciu o aplikacje Communications Assistant zintegrowane z istniejącym w danej firmie CRM. Użytkownicy klikając w swojej aplikacji CRM automatycznie są łączeni za pośrednictwem CA do danego klienta.

-    Uruchomienie (jako pierwsi) całkowicie wirtualnego Call Center w firmie assistance'owej na Platformie Telekomunikacyjnej NCP 1000.
  Call Center korzysta tylko z aplikacji IP Softphone (bez żadnych fizycznych telefonów) zainstalowanych na komputerze wraz z aplikacjami wspomagającymi prace Communication Assistant.
  Dodatkowo wykorzystywana jest funkcja nagrywania rozmów z poziomu aplikacji do rejestrowania prowadzonych konsultacji.

- Nietypowe połączenie - sieciowanie centrali KX-TD500 z centralą KX-TDE100.
   Wykorzystując połączenie pomiędzy dwiema odległymi centralami ruch z centrali TD500 kierujemy dom filii gdzie jest centrala TDE100, tam wykorzystujemy IVR (DISA) i wracamy z połączeniami do centrali TD500. Był to wymóg klienta a centrala TD500 ma ograniczone możliwości systemu zapowiedzi słownych.

- Kolejne Call Center w oparciu o IP Softphony połączone z CA uzupełnione o aplikację Communication Assistant Supervisor, gdzie Manager ma pełny nadzór nad pracą stanowisk Call Center z możliwością logowania i wylogowania, kontrolą ilości połączeń odebranych, nieodebranych, utraconych i przelanych.

- Grający domofon - klient chciał aby d
zwoniący domofonem przy drzwiach, gdy wciśnie przycisk na domofonie słyszał muzykę, aż do czasu odebrania połączenia. 


- Bramo-telefon - wykorzystując możliwości centrali i nowoczesnego domofonu uruchomiliśmy klientowi szerokie możliwości "bramofonu".
  Domofon oczywiście dzwoni w wybranym miejscu, lecz po upływie kilku sekund rozpoczyna się cała sekwencja dzwonienia w różnych miejscach domu, dodatkowo wykorzystując domofonową klawiaturę numeryczną właściciel może wybrać sekwencję klawiszy która uruchomi rygiel a tym samym otworzy mu drzwi, możliwe jest również zadzwonienie domofonem w dowolne miejsce domu np. do kuchni oraz wykonania połączenia telefonicznego na miasto np. na telefon komórkowy. Cała funkcjonalność dzwonienia dostępna jest tylko po wykonaniu procedury autoryzacyjnej - czyli wybraniu odpowiednich kombinacji cyfr.









 
Strona główna | Oferta | Konserwacje | Serwis | Instalacje | Sprzęt używany | Kontakt

P.H.U. POORK ul. Pajęcza 15 Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dynamic Drive DHTML/ CSS Library