POORK - Systemy telekomunikacyjne
 
 

Call Center IVR



System CC4

Wyobraźmy sobie komputer który wyposażymy w urządzenia do kontaktu z siecią telefoniczną. Dodatkowo posiadający język w którym można zapisać polecenia. Język prosty i zrozumiały: czy linia dzwoni, odbierz połączenie, odtwórz zapowiedź z pliku, jeśli dzwoniący to numer"XXXXXX" to zrób itd. System dodatkowo komunikuje się z zewnętrznym oprogramowaniem, potrafi dodawać do bilingu (naszej produkcji) dodatkowe wpisy. W przypadku niewielkich konfiguracji możliwa jest również opcja jednoczesnego nagrywania rozmów, czyli połączenie funkcji CC4 i R4 w jednej "skrzynce" i jednym PC.
Podsumowując można zbudować w oparciu o niego Np: system CRM niedrogi i efektywny.
Dodatkowym atutem jest pełna integracja z innymi produktami Zetkomu: bilingami, nagrywaniem rozmów. W ten sposób oprócz informacji o pracy Call Center uzyskacie Państwo dodatkowe dane o pracy obsługi operatorskiej, wraz z nagraniami, kontrolą "on-line" pracy operatorów itd.

System CC4mini

Wychodząc naprzeciw żądaniom klientów odchudziliśmy system do maksymalnie 4 kanałów. W ten sposób klienci którzy nie obsługują dużego ruchu uzyskują urządzenie ekonomiczne, a jednocześnie spełniające wszystkie pozostałe funkcje "dużego" CC4.


IVR, Call Center, CRM



Urządzenie IVR (Interactive Voice Response) w połączeniu z nagrywaniem rozmów (R4) i aplikacjami stanowiskowymi R4-mCRM  (Customer Relationship Management) to:

•    automatyczna obsługa połączeń przychodzących, z gwarancją odebrania każdego telefonu,
•    zapowiedzi głosowe oraz wybór pozycji menu za pomocą przycisków klawiatury aparatu,
•    precyzyjne przekierowanie klientów do poszczególnych działów lub filii firmy,
•    jednoczesna obsługa kilku połączeń wykonywanych jednocześnie na ten sam numer,
•    zapowiedzi głosowe w różnych językach,
•    poczta głosowa,
•    możliwość nagrania własnych zapowiedzi.

Wprowadzanie informacji liczbowych z klawiatury umożliwia zarówno poruszanie się po systemie – wirtualnym drzewie wyboru, jak również automatyczne realizowanie zaawansowanych operacji z zakresu szeroko rozumianej obsługi Klienta takich jak:

•    autoryzacja Klienta na podstawie dowolnego identyfikatora,
•    reagowanie na wprowadzone znaki DTMF z klawiatury telefonu,
•    wykonywanie operacji na dowolnej bazie danych takich jak:
•    wyszukiwanie i odsłuchiwania informacji zawartych w bazie,
•    aktualizacja lub zmiana danych.

Obszar zastosowań systemu:

•    pomoc techniczna i obsługa Klienta,
•    usługi informacyjne,
•    obsługa sprzedaży,
•    systemy rezerwacji i zamówień,
•    infolinia.

Realizacja powyższych zadań może się odbywać z lub bez udziału konsultantów firmy.


Aplikacje stanowiskowe R4-mCRMIVR

    Umożliwiają:
•    kontakt z książką telefoniczną globalną i stanowiskową,
•    logowanie i wylogowywanie konsultantów,
•    informacje CTI - identyfikowanie dzwoniącego do nas z:
o    minibilingiem - historią kontaktów,
o    notatkami,
o    nagraniami poprzednich rozmów,

•    W czasie rozmowy:
o    decydowanie o zachowaniu treści rozmowy - nagrania,
o    przytaczanie nagrań z poprzednich rozmów,
o    wpisywanie notatek

IVR

•    Stanowisko nadzorcy umożliwia:
o    zarządzanie ruchem,
o    odsłuch on-line prowadzonych rozmów,
o    statystykę ruchu.
o    decydowanie o zachowaniu treści rozmowy - nagrania,
o    przytaczanie nagrań z poprzednich rozmów,
o    wpisywanie notatek
o    Stanowisko nadzorcy umożliwia:
o    zarządzanie ruchem,
o    odsłuch on-line prowadzonych rozmów,
o    statystykę ruchu.



 





 
Strona główna | Oferta | Konserwacje | Serwis | Instalacje | Sprzęt używany | Kontakt

P.H.U. POORK ul. Pajęcza 15 Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dynamic Drive DHTML/ CSS Library