POORK - Systemy telekomunikacyjne
 
 

FUNKCJE CENTRAL

 

 

WSPÓŁPRACA SYSTEMÓW

 

Call Center


Potocznie uzywane jako Centrum Obsługi Klienta lub Biuro Obsługi Klienta. Jest to infrastruktura służąca do masowego kontaktu z klientami przy użyciu telefonu jako medium. Główne jej zadania można podzielić na dwie zasadnicze grupy: obsługa zgłoszeń przychodzących oraz obsługa kontaktów wychodzących, których inicjatorem jest przedsiębiorstwo.

CRM Customer Relationship Management


To inaczej zarządzanie relacjami z klientami lub system relacji z klientami. To zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. Wszystkie informacje o istniejących i przyszłych potencjalnych klientach mogą być systematycznie wprowadzane, przechowywane i udostępniane przez pracowników różnych działów.

 






    





en by axel



 
Strona główna | Oferta | Konserwacje | Serwis | Instalacje | Sprzęt używany | Kontakt

P.H.U. POORK ul. Pajęcza 15 Warszawa
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dynamic Drive DHTML/ CSS Library