System CC4

Wyobraźmy sobie komputer który wyposażymy w urządzenia do kontaktu z siecią telefoniczną. Dodatkowo posiadający język w którym można zapisać polecenia. Język prosty i zrozumiały: czy linia dzwoni, odbierz połączenie, odtwórz zapowiedź z pliku, jeśli dzwoniący to numer"XXXXXX" to zrób itd. System dodatkowo komunikuje się z zewnętrznym oprogramowaniem, potrafi dodawać do bilingu (naszej produkcji) dodatkowe wpisy. W przypadku niewielkich konfiguracji możliwa jest również opcja jednoczesnego nagrywania rozmów, czyli połączenie funkcji CC4 i R4 w jednej "skrzynce" i jednym PC.
Podsumowując można zbudować w oparciu o niego Np: system CRM niedrogi i efektywny.
Dodatkowym atutem jest pełna integracja z innymi produktami Zetkomu: bilingami, nagrywaniem rozmów. W ten sposób oprócz informacji o pracy Call Center uzyskacie Państwo dodatkowe dane o pracy obsługi operatorskiej.

System CC4mini

Wychodząc naprzeciw żądaniom klientów odchudziliśmy system do maksymalnie 4 kanałów. W ten sposób klienci którzy nie obsługują dużego ruchu uzyskują urządzenie ekonomiczne, a jednocześnie spełniające wszystkie pozostałe funkcje "dużego" CC4.


IVR, Call Center



Urządzenie IVR (Interactive Voice Response) w połączeniu z nagrywaniem rozmów (R4) to:

•    automatyczna obsÅ‚uga poÅ‚Ä…czeÅ„ przychodzÄ…cych, z gwarancjÄ… odebrania każdego telefonu,
•    zapowiedzi gÅ‚osowe oraz wybór pozycji menu za pomocÄ… przycisków klawiatury aparatu,
•    precyzyjne przekierowanie klientów do poszczególnych działów lub filii firmy,
•    jednoczesna obsÅ‚uga kilku poÅ‚Ä…czeÅ„ wykonywanych jednoczeÅ›nie na ten sam numer,
•    zapowiedzi gÅ‚osowe w różnych jÄ™zykach,
•    poczta gÅ‚osowa,
•    możliwość nagrania wÅ‚asnych zapowiedzi.

Wprowadzanie informacji liczbowych z klawiatury umożliwia zarówno poruszanie się po systemie – wirtualnym drzewie wyboru, jak również automatyczne realizowanie zaawansowanych operacji z zakresu szeroko rozumianej obsługi Klienta takich jak:

•    autoryzacja Klienta na podstawie dowolnego identyfikatora,
•    reagowanie na wprowadzone znaki DTMF z klawiatury telefonu,
•    wykonywanie operacji na dowolnej bazie danych takich jak:
 
    •     wyszukiwanie i odsÅ‚uchiwania informacji zawartych w bazie,
    • aktualizacja lub zmiana danych.

Obszar zastosowań systemu:

•    pomoc techniczna i obsÅ‚uga Klienta,
•    usÅ‚ugi informacyjne,
•    obsÅ‚uga sprzedaży,
•    systemy rezerwacji i zamówieÅ„,
•    infolinia.

Realizacja powyższych zadań może się odbywać z lub bez udziału konsultantów firmy.


Przykładowe realizacjie i sposoby wykorzystania:

ivr3

ivr5

 

 

ivr4

ivr5

Ta strona dla lepszego dziaÅ‚ania używa plików Cookie (Ciasteczka). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. polityka prywatności.

Zgadzam się z ustawieniami Cookie na tej stronie.

EU w/s Cookie