System CC4
Wyobraźmy sobie komputer który wyposażymy w urządzenia do kontaktu z siecią telefoniczną. Dodatkowo posiadający język w którym można zapisać polecenia. Język prosty i zrozumiały: czy linia dzwoni, odbierz połączenie, odtwórz zapowiedź z pliku, jeśli dzwoniący to numer"XXXXXX" to zrób itd. System dodatkowo komunikuje się z zewnętrznym oprogramowaniem, potrafi dodawać do bilingu (naszej produkcji) dodatkowe wpisy. W przypadku niewielkich konfiguracji możliwa jest również opcja jednoczesnego nagrywania rozmów, czyli połączenie funkcji CC4 i R4 w jednej "skrzynce" i jednym PC.
Podsumowując można zbudować w oparciu o niego Np: system CRM niedrogi i efektywny.
Dodatkowym atutem jest pełna integracja z innymi produktami Zetkomu: bilingami, nagrywaniem rozmów. W ten sposób oprócz informacji o pracy Call Center uzyskacie Państwo dodatkowe dane o pracy obsługi operatorskiej.
System CC4mini
Wychodząc naprzeciw żądaniom klientów odchudziliśmy system do maksymalnie 4 kanałów. W ten sposób klienci którzy nie obsługują dużego ruchu uzyskują urządzenie ekonomiczne, a jednocześnie spełniające wszystkie pozostałe funkcje "dużego" CC4.
IVR, Call Center
Urządzenie IVR (Interactive Voice Response) w połączeniu z nagrywaniem rozmów (R4) to:
• zapowiedzi głosowe oraz wybór pozycji menu za pomocą przycisków klawiatury aparatu,
• precyzyjne przekierowanie klientów do poszczególnych działów lub filii firmy,
• jednoczesna obsługa kilku połączeń wykonywanych jednocześnie na ten sam numer,
• zapowiedzi głosowe w różnych językach,
• poczta głosowa,
• możliwość nagrania własnych zapowiedzi.
Wprowadzanie informacji liczbowych z klawiatury umożliwia zarówno poruszanie się po systemie – wirtualnym drzewie wyboru, jak również automatyczne realizowanie zaawansowanych operacji z zakresu szeroko rozumianej obsługi Klienta takich jak:
• reagowanie na wprowadzone znaki DTMF z klawiatury telefonu,
• wykonywanie operacji na dowolnej bazie danych takich jak:
-
- wyszukiwanie i odsłuchiwania informacji zawartych w bazie,
- aktualizacja lub zmiana danych.
Obszar zastosowań systemu:
• usługi informacyjne,
• obsługa sprzedaży,
• systemy rezerwacji i zamówień,
• infolinia.
Realizacja powyższych zadań może się odbywać z lub bez udziału konsultantów firmy.
Przykładowe realizacjie i sposoby wykorzystania: