SÅ‚uchawki

Słuchawki rozmówne to niezbędne akcesorium dla często dzwoniących/odbierających połączenia telefoniczne.

Wszystkie biura obsługi klientów powinny być wyposażone w zestawy umożliwiające swobodną pracę rąk, bez potrzeby trzymania słuchawki przy uchu.

Jest wiele zalet wykonywania połączeń przy użyciu zestawów nagłownych czyli tzw. słuchawek.

 

Wśród wielu producentów jest wiele rodzaji słuchawek różniących się zarówno jakością połączeń, materiałem wykonania, trwałością i odpornością na uszkodzenia oraz gwarancją.

 

Nasze wieloletnie doświadczenia w obsłudze CallCenter pozwalają nam na wybór dwóch producentów słuchawek: Sennheiser - dla ceniących sobie komfort, Panasonic dla użytkowików którym zależy na ekonomicznym uwolnieniu rąk.

Słuchawki Sennheiser są stworzone dla profesjonalistów wymagających komfortu i ochrony słuchu.

 Do wyboru mamy sÅ‚uchawki jednouszne lub dwuuszne. Zastosowane mikrofony z wyciszaniem szumów, wygodne regulowane uchwyty pozwalajÄ…ce na dopasowanie do ksztaÅ‚tu gÅ‚owy, oraz funkcje ochrony sÅ‚uchu chroniÄ…ce przed nagÅ‚ymi skokami poziomu gÅ‚oÅ›noÅ›ci to elementy które pozwalajÄ… na wielogodzinnÄ… i komfortowÄ… pracÄ™.

Sennheiser to również estetyka i trwałość słuchawek zaprojektowanych by wyglądać i działać bezawaryjnie, potwierdzona dwuletnią gwarancją na uszkodzenia elektroniczne i mechaniczne.

SC230 SC260 SH230 SH250
       

 

Panasonic - ekonomiczne słuchawki dla biurowych użytkowników, którzy ekonomiczne chcą uwolnić ręce od trzymania słuchawki przy uchu.

KX-TCA86KX-TCA89

 


Ta strona dla lepszego dziaÅ‚ania używa plików Cookie (Ciasteczka). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. polityka prywatności.

Zgadzam się z ustawieniami Cookie na tej stronie.

EU w/s Cookie