Warunki swiadczenia usług serwisowych

WARUNKI HANLOWE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG SERWISOWYCH FIRMY PHU POORK

 §1
 Warunkiem przyjęcia zgłoszenia przez firmę PHU POORK jest złożenie przez Zleceniodawcę powyższego „FORMULARZA / ZAMÓWIENIA na wykonanie zlecenia”. W zleceniu musi być jasno określony rodzaj usterki – awarii lub usługi, która ma być usunięta lub wykonana na dobro Zleceniodawcy. Potwierdzeniem wykonania robót jest podpis Zleceniodawcy lub osoby przez nią upoważnionej, na „PROTOKOLE potwierdzającym wykonanie zlecenia”.
§2
Na podstawie protokołu wystawiana jest faktura, która wysyłana jest Zleceniodawcy w postaci elektronicznej (e-mail) oraz pocztą. Ze względu na często źle funkcjonującą Pocztę Polską i dostarczanie przez nią dokumentów z dużym opóźnieniem, faktura elektroniczna stanowi podstawę do zapłaty należności w terminie wskazanym na fakturze. Jednocześnie Zleceniodawca wyraża zgodę na wystawienie faktury bez podpisu.
§3
Koszt montażu jest określany dla prac wykonywanych od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 na terenie Warszawy. Każda rozpoczęta godzina wykonywanego zlecenia liczona jest jako pełna godzina i opłata wynosi 150,00zł netto za pierwszą godzinę i 100,00zł netto za każdą następną. Poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy opłata wynosi 250,00zł netto za pierwszą godzinę i 150,00zł netto za każdą następną , chyba że wcześniej ustalone były inne warunki handlowe.
§4
 W cenę pierwszej godziny wykonywanego zlecenia wliczony jest dojazd, który obejmuje tylko teren Warszawy. Natomiast koszt dojazdu do miejsca robót znajdującego się w obrębie do 15 km od granic Warszawy, wynosi 50,00 zł netto.
 

Ta strona dla lepszego działania używa plików Cookie (Ciasteczka). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. polityka prywatności.

Zgadzam się z ustawieniami Cookie na tej stronie.

EU w/s Cookie