Warunki swiadczenia usług serwisowych
WARUNKI HANLOWE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG SERWISOWYCH FIRMY PHU POORK |
§1
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia przez firmę PHU POORK jest złożenie przez Zleceniodawcę powyższego „FORMULARZA / ZAMÓWIENIA na wykonanie zlecenia”. W zleceniu musi być jasno określony rodzaj usterki – awarii lub usługi, która ma być usunięta lub wykonana na dobro Zleceniodawcy. Potwierdzeniem wykonania robót jest podpis Zleceniodawcy lub osoby przez nią upoważnionej, na „PROTOKOLE potwierdzającym wykonanie zlecenia”. |
§2
Na podstawie protokołu wystawiana jest faktura, która wysyłana jest Zleceniodawcy w postaci elektronicznej (e-mail) oraz pocztą. Ze względu na często źle funkcjonującą Pocztę Polską i dostarczanie przez nią dokumentów z dużym opóźnieniem, faktura elektroniczna stanowi podstawę do zapłaty należności w terminie wskazanym na fakturze. Jednocześnie Zleceniodawca wyraża zgodę na wystawienie faktury bez podpisu. |
§3
Koszt montażu jest określany dla prac wykonywanych od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 na terenie Warszawy. Każda rozpoczęta godzina wykonywanego zlecenia liczona jest jako pełna godzina i opłata wynosi 150,00zł netto za pierwszą godzinę i 100,00zł netto za każdą następną. Poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy opłata wynosi 250,00zł netto za pierwszą godzinę i 150,00zł netto za każdą następną , chyba że wcześniej ustalone były inne warunki handlowe. |
§4
W cenę pierwszej godziny wykonywanego zlecenia wliczony jest dojazd, który obejmuje tylko teren Warszawy. Natomiast koszt dojazdu do miejsca robót znajdującego się w obrębie do 15 km od granic Warszawy, wynosi 50,00 zł netto. |